Christengemeente de Brug Maasmechelen

Christenpartij VCP

12-05-2014 12:00

Zoals u waarschijnlijk al gehoord hebt gaat er voor het eerst in ons Belgisch landje een “CHRISTENPARTIJ”  opkomen.

Het is een grote stap in geloof. Maar ik ben er van overtuigd dat deze eerste stap een zegen zal mee brengen voor ons land en onze kerken.
Is het niet tijd dat ook christenen uit de kast komen?

Om deze reden, om de christen en de christenkerken van alle nominaties terug op de kaart te zetten heb ik deze ongelofelijke stap gezet.
Geloof me ik lig er nachten van wakker. Maar onze kerk en ons christen zijn mag en moet gezien worden in ons land.

Ik ben geen politieker dat weet ik maar al te goed.

Op den duur zal ik plaats maken voor de mensen die nog beter in dit vak zullen zijn. Maar aan deze eerste stap wil ik meewerken. Als ik me niet kandidaat had gesteld was de partij waarschijnlijk niet eens kunnen opkomen in Limburg en dat zou jammer zijn geweest.

Ik wil me niet opdringen, maar het zou goed zijn om voor deze partij te stemmen, een kop stem of gewoon alle mensen (het zijn er maar een paar) aan te duiden.

Mag ik u vragen als u deze partij “VCP” wilt steunen en dit bericht verder te sturen naar andere christenen en naar andere kerken.

U kan kijken op  https://www.vcd-lokaal.be

Natuurlijk ligt elke politieke partij onder vuur en word er met modder naar elkaar gegooid. Ook voor de V.C.P over onze voorzitter werden er negatieve zaken verspreid. Men staat echt niet te wachten op een christelijke partij.

Maar ik ben er van overtuigd dat ons land een Christelijke Partij nodig heeft. De leer van Jezus is de beste leer.

In Christus verbonden,

Bherke

Contact

Christengemeente de Brug

chr.debrug@debrugmaasmechelen.be

Ringlaan 410
3630 Maasmechelen

Voorgangers
Jean & Godelieve Houben
Tel.: 089 - 76 66 76

Doorzoek de website

Unieke bezoerks
Unieke bezoekers

 

JAARTEKST

2 Kronieken 15:7

Gij dan, weest sterk en laten uw handen niet verslappen, want uw werk zal beloond worden.

© 2014 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode